CoalaWeb Traffic

Ezen a héten366
Ebben a hónapban1198
Összes171521

IP címe: 18.221.98.71 Látogató Infói: Unknown - Unknown 2024. április 20. (szombat) 04:03

Ki van Jelen

Vendég : 2 vendég jelen Tagok : Nincsenek tagok jelen
Szerző CoalaWeb

Bejelentkező űrlap

A hét valamelyik napján pillantottuk meg a városba érkező komoly rally gépeket. Utána érdeklődve ismerősöktől, hogy tudnak-e valami nagy eseményről, senki nem hallott semmit. Mint másnap kiderült, pápai központtal került megrendezésre a 10. HungarianBaja világbajnokság. Nem semmi! És senki nem tudott az egészről semmit... Péntek délután... egy barátom telefonál, hogy úton hazafelé a buszról látja, hogy elég rendes tempóban szakítanak azon a réten az autók, ahol a helikopteremmel szoktam repkedni. Na nem is kellett több, felszerelés összeszed, kocsiba be és irány a terep :) Még elég időben sikerült oda érnem, pár startot sikerült is megörökíteni.

Másnap egy kicsit több infó birtokában elindultunk tesómmal Nóráp felé. Az eredeti cél Döbrönte volt, de tudva, hogy erre felé is lesz szakasza a versenynek, gondoltam inkább kezdjük itt, ez közelebb van. Szerencsére már a szervezők már a helyszínen voltak, így újabb infót sikerült szerezni: Döbrönte felé ma nem mennek, vagyis ha látni akarunk valamit, akkor maradjunk Nórápon. Így is tettünk. Autó leparkol, gyalog irány a terep. Egy általunk biztonságosnak ítélt helyen meg is álltunk. Gondoltuk, hogy egy erősebb fa mögött talán biztonságban leszünk, ha valami nem úgy történne az "úton", ahogy kell. Miután pár motoros elzúzott mellettünk, és rendesen beterített minket kaviccsal, hamar rá kellett jönnünk, ez nem is olyan jó hely, így kicsit odébb álltunk és élveztük a gyakorlást :)

Élménnyel és fotókkal gazdagodva tértünk haza, majd nekiláthattam a fényképezőm letakarításának, mert nem kicsit lett poros. A futamot egyéb elfoglaltság miatt nem láthattam, de az élmény így is hatalmas volt!

A két nap történéseiből egy galéria és utána egy kis videó: (ha kicsit sokáig tart a betöltés, legyél türelmes, a képek nem kicsik és sok is van belőlük)

1 thumb
89 thumb
90 thumb

&feature=youtu.be

jordan release date | New Balance M 2002 RDA , M2002RDA , Salmatec STORE Hozzászólás írása (0 Hozzászólások)

Bevallom őszintén, hogy elég régóta lakok Pápán, de az Anna templomban még soha nem jártam. Hát elérkezett az idő, hogy körül nézzünk a templomban egy keresztelő kíséretében. 2013.08.03. szombati napra került a nagy esemény. 10 óra környékén megérkezett a csapat Dáviddal, aki még csak három hónapos, de nagyon jó húsban van. A keresztelőt is jól bírta, azt nem mondom, hogy végig aludta az egészet, de szinte majdnem :) A képekből össze állítottam egy slideshow-t, remélem tetszeni fog.

jordan Sneakers | Marki Hozzászólás írása (0 Hozzászólások)

Egy kedves barátom meghívására érkeztünk még pénteken délután Hévízre. Természetesen a fotós felszerelés nem maradhatott otthon. Úgy terveztem, hogy rengeteg szép képpel térek haza, de a szinte elviselhetetlen forróság arra kényszerített, hogy a gépet a szálláson hagyjam. Szombat délelőtt, amikor tettünk egy kis kirándulást Hévíz belvárosában, dacolva a meleggel, csakazértis elvittem a gépet. Aztán mégis kifogott rajtam a meleg, és egy hűs templomban kötöttünk ki, a hévizi Kék templomban. Ez egy elég új templom, a 90-es évek végén épült. Túl sok infót még nem tudok róla, de igyekszem több infóval szolgálni hamarosan. Addig a képek...

1 thumb
2 thumb
3 thumb
4 thumb
5 thumb
6 thumb
7 thumb
8 thumb

Délután a keszthelyi Festetics kastélyt és a hozzá tartozó kocsimúzeumot néztük meg, sajnos erről most képekkel nem tudok szolgálni...

update:

Szentlélek templom (Hévíz) (forrás: wikimapia.org)

A Szentlélek hét ajándékát jelképezi a hét torony az 1999 szeptemberében átadott modern katolikus templomon. A belső tér legyező alakú, az oltár körül félkörívben helyezkednek el a padok.
A fából faragott főoltár galambot ábrázol, melynek szívében helyezkedik el az oltáriszentség. A mellékoltárok is galamb alakúak, mert a templom titulusa is Szentlélek. A bejárati kupola alatt a galamb-motívum kőmozaikból van kirakva. A templom festett üvegablakai a város polgárainak adományaiból készültek (Simon Endre). Az épületet Bocskay János építészmérnök tervezte. 32 regiszteres orgonája az Aquincumi Orgonagyárban készült.

Asics footwear | 『アディダス』に分類された記事一覧 Hozzászólás írása (0 Hozzászólások)